❧❧❧❧عشق❤سیاه❧❧❧❧




   ❧❧❧❧عشق❤سیاه❧❧❧❧


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام به همگی خوبین خوبم یه چیزی میخواستم بگم زیاد وقتتون رو نمیگیرم برای تبادل لینک همیشه اماده هستم ...یا علی...
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

ساخت بنر تبلیغاتی کاملا رایگان
ساخت چت روم کاملا تضمینی و رایگان...
پرورش بوقلمون
اسمانی خونی
وای فای تفاوت را احساس کنید
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق سیاه و آدرس omid456654.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» دلنشوته حقیقی خودم (امید)

(به نام خدایی که هیچ وقت بندهاشو تنها نمیذاره)
سلام به گلی که هیچ وقت نمیتونم از دلم بیرونش
کنم سلام به دنیایی که هیچ وقت نمیتونم ولش کنم
سلام به تنها کسی که دوسش دارمو جونمو واسش
میدم سلام گل نازم سلام فرشته ی روز زمین
سلام گل ترین گل ها هه سلام دارم به کی میکنم
واقعا دارم به کی سلام میکنم به یه دختری
که دوست داشتن من واسش مهم نیست واقعا
چرا  واست مهم نیست نه توضیح بده چرا؟
واست مهم نیست هه باشه اشکال نداره واست مهم نیست
ولی واسه من مهمه هرچقدر که واست مهم نباشه واسه
من مهم تر میشه (دوست دارم دوست دارم) اونقدر (دوست دارم)
که نمیتونی تصورش رو بکنی هرجا که لازم یا نباشه میگم
(دوست دارم) تو تنها کسی هستی که دوسش دارم تو تنها
فرشته ای هستی که دوسش دارم واسم مهم نیست بقیه چی
فکر میکنن مهم اینه که دوست دارم اونقدر (دوست دارم)
که نتونی بهش فکر بکنی بتونی درکش کنی تمام حرفای
من واسه تو مثل یه پیام بازرگانی که زود میگذره ولی
تمام حرفای تو مثل نوشته ایی میمونه که رو قلبم
هک کردی واسم مهم نیست زنده باشم یا نباشم واسم
این مهمه که (دوست دارم) واسم مهم اینه که با من بمونی
ولی دارم یه اشتباه بزرگ میکنم تو با من نمیمونی
تو به من میگی دوست داشتن من مثل یک هوس زود گذر
ولی هوس نیست بخدا هوس نیست دوست دارم اونقدر دوست
دارم که ..............................................................
این حرفا واسه تو مهم نیست ولی واسه من مهم
حرفام رو جور دیگه ای نمیتونستم بیان کنم بخاطر همین
اومدم حداقل با کسانی که مثل من عاشق شدن هستنو میخوان بمونن
دردودل کنم من یه پسرم یه پسر عاشق که دختری رو (دوست داره) که دختره
دوست داشتن این پسر رو هوس میدونه ولی دوستان داداشای گل ابجی های
گل دوست داشتن من هوس نیست به چه زبونی باید بیان کنم
(دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم)
به کی بگم (دوسش دارم) به خدا میگم دوسش دارم محل نمیده انگار نه انگار
یه حیوانی مثل من این پایین هست که یه نفر رو (دوست داره) دیگه
طاقتم سر اومده دیگه خسته شدم از این زندگی دوست دارم بمیرم ولی اینطوری
زندگی نکنم مگه چه گناهی کردم که (دوسش دارم) مگه کسی دیگه ایی عاشق نمیشه
منم مثل بقیه ادما عاشق یه دختر شدم منم دوس دارم مثل بقیه یه عشق داشته باشم
نکنه منو جزو بندهات نمیدونی هه واقعا هم نمیدونی ولی من تو رو خدای خودم میدونم
با این که منو محل نمیدی بازم تو لیست بندهات هستم
ولی تا موقعی که زندم (دوسش دارمو) میدارم هرکی هم میخواد جلومو بگیره بسم الله
بیاد جلو منتظرم یکی بیاد فقط بهم حرف بزنه......................................
ساحل (دوست دارم) هرجا که لازم باشه یا نباشه میگم (دوست دارم) هرچه قدر هم
که واسه تو مهم نباشه بازم (دوست دارم) عاشقتم و خواهم بود هیچی دیگه واسم
مهم نیست فقط واسم این مهم که تو رو (دوست دارم) هرچی میخوای در موردم
فکر بکنی بکن بسم الله ولی بدون اگر بری میمیرم تو بری دیگه تو این دنیا
نمیمونم هم خودمو راحت میکنم هم تو رو که دیگه هیچ مزاحمتی واست
ایجاد نکنم کلام اخرم اینه که (دوست دارم) دیگه خود دانید
 دلنوشته های مدیر وب:امید


♥دوست دارم ♥ستاره امیدم♥

(دلنوشته های حقیقی خودم زندگیم)
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاحــــــــــــــــــــــــــــــــــل دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم
دوـــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم
دوســــــــــــــــــــــــــــت دارم
دوســـــــــــــــــــــت دارم
دوســــــــــــــت دارم
دوســـــــــــت دارم
دوستــــــت دارم
دوســـت دارم
دوسـت دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت9:54---31 فروردين 1393
بسیار عالـــــــــــــــــــی
پاسخ:ممنون داداشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : omid | تاريخ : شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب